Kwaliteit van zorg

Laat ons weten waar we de zorg kunnen verbeteren of wat u juist zo heeft aangesproken tijdens  de behandeling van uw kind. Onder hoofdstukje Ouders plaatsen we ervaringen van ouders en kinderen !

De medewerkers in De Kinderzorg Kliniek doen hun uiterste best om de beste zorg en hulp te bieden aan uw kind en uw als gezin. Toch kan het zijn dat u ergens niet volledig tevreden over bent. Laat het ons dan weten. Wij hechten grote waarde aan uw opmerkingen of klacht en vinden het belangrijk dat u (echt) tevreden bent. Bij het verlenen van goede zorg hoort ook een goede omgang met klachten. Daarnaast biedt dit de mogelijkheid om onze zorgverlening zo nodig te verbeteren. Uiteraard zijn we ook heel blij als u ons juist laat weten wat u (enorm) heeft gewaardeerd of juist aangesproken heeft tijdens de behandeling van u kind.

Een goed gesprek tussen de betrokken personen helpt onvrede meestal snel de wereld uit. Zo kan vaak samen snel naar een oplossing van het probleem worden gezocht.     

Als u het fijner vindt om dit schriftelijk te doen dan kan dit door het sturen van een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Als u liever niet het gesprek aangaat met uw (hoofd)behandelaar of als het gesprek niet naar wens verliep, dan kunt u een officiële klacht indienen. 

De Kinderzorg Kliniek maakt momenteel afspraken met een extern onafhankelijke organisatie voor het behandelen van klachten. Zodra dit contract afgesloten is zal het hier zichtbaar zijn.

Bramantestraat 34
3066 BN Rotterdam
010 - 2681000 | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.